Tyto projekty jsou spolufinancovány Evropskou unií.
Šablony pro SŠ a VOŠ II
- Název projektu
- Podpora vzdělávacích možností Uměleckoprůmyslové akademie Světlá nad Sázavou
- Registrační číslo
- CZ.02.3.X/0.0/0.0/18_065/0013187
- Datum realizace
- 1. 9. 2019 až 28. 2. 2022
- Přidělené prostředky
- 2 459 848 Kč
Cíle projektu:
- Podpořit osobnostně profesní rozvoj pedagogů:
- Další vzdělávání pedagogických pracovníků.
- Vzájemné setkávání a sdílení zkušeností pedagogů.
- Podporovat kvalitnější vzdělávání žáků ohrožených školním neúspěchem.
- Podporovat společné vzdělávání:
- Personální posílení.
- Spolupráce škol a zaměstnavatelů, využití cizích jazyků ve výuce, aktivity zajišťující technickou podporu ICT.
Aktivity projektu:
- Podpora žáků skrze školního kariérového poradce v rozsahu 10% pracovního úvazku na SŠ po dobu 24 měsíců.
- Podpora žáků a pedagogů skrze koordinátora spolupráce školy a zaměstnavatele v rozsahu 10% pracovního úvazku na SŠ po dobu 24 měsíců.
- Vzdělávání pedagogických pracovníků formou DVPP v rozsahu 8 hodin.
- Zapojení odborníka z praxe do výuky.
- Stáže pedagogů u zaměstnavatelů.
- Využití ICT ve vzdělávání.
- Doučování žáků ohrožených školním neúspěchem.
- Kluby pro žáky.
Šablony pro SŠ a VOŠ I
- Název projektu
- Podpora vzdělávacích možností Uměleckoprůmyslové akademie Světlá nad Sázavou
- Registrační číslo
- CZ.02.3.X/0.0/0.0/16_035/0007213
- Datum realizace
- 1. 9. 2017 až 31. 8. 2019
- Přidělené prostředky
- 649 308 Kč
Cíle projektu:
- Cílem projektu je podpora žáků skrze školního psychologa a kariérového poradce, rozvoj pedagogů prostřednictvím DVPP v oblasti výuky čtenářské a matematické gramotnosti, cizích jazyků, ICT, podnikavosti, osobního rozvoje a inkluze.
Aktivity projektu:
- Podpora žáků skrze školního kariérového poradce v rozsahu 10% pracovního úvazku na SŠ po dobu 24 měsíců.
- Podpora žáků ohrožených školním neúspěchem prostřednictvím školního psychologa v rozsahu 50% pracovního úvazku na SŠ po dobu 12 měsíců.
- Vzdělávání pedagogických pracovníků formou DVPP v rozsahu 24 hodin v oblasti výuky čtenářské gramotnosti (4 osoby), matematické gramotnosti (2 osoby), cizích jazyků (6 pedagogů), ICT (4 pedagogové), výchově k podnikavosti (1 osoba), osobního rozvoje (1 osoba) a inkluze (1 osoba).