Šablony OP VVV

Tyto projekty jsou spolufinancovány Evropskou unií.

Šablony pro SŠ a VOŠ II

Název projektu
Podpora vzdělávacích možností Uměleckoprůmyslové akademie Světlá nad Sázavou
Registrační číslo
CZ.02.3.X/0.0/0­.0/18_065/0013187
Datum realizace
1. 9. 2019 až 31. 8. 2021
Přidělené prostředky
2 459 848 Kč

Cíle projektu:

  1. Podpořit osobnostně profesní rozvoj pedagogů:
    • Další vzdělávání pedagogických pracovníků.
    • Vzájemné setkávání a sdílení zkušeností pedagogů.
  2. Podporovat kvalitnější vzdělávání žáků ohrožených školním neúspěchem.
  3. Podporovat společné vzdělávání:
    • Personální posílení.
  4. Spolupráce škol a zaměstnavatelů, využití cizích jazyků ve výuce, aktivity zajišťující technickou podporu ICT.

Aktivity projektu:

  • Podpora žáků skrze školního kariérového poradce v rozsahu 10% pracovního úvazku na SŠ po dobu 24 měsíců.
  • Podpora žáků a pedagogů skrze koordinátora spolupráce školy a zaměstnavatele v rozsahu 10% pracovního úvazku na SŠ po dobu 24 měsíců.
  • Vzdělávání pedagogických pracovníků formou DVPP v rozsahu 8 hodin.
  • Zapojení odborníka z praxe do výuky.
  • Stáže pedagogů u zaměstnavatelů.
  • Využití ICT ve vzdělávání.
  • Doučování žáků ohrožených školním neúspěchem.
  • Kluby pro žáky.

Šablony pro SŠ a VOŠ I

Název projektu
Podpora vzdělávacích možností Uměleckoprůmyslové akademie Světlá nad Sázavou
Registrační číslo
CZ.02.3.X/0.0/0­.0/16_035/0007213
Datum realizace
1. 9. 2017 až 31. 8. 2019
Přidělené prostředky
649 308 Kč

Cíle projektu:

  • Cílem projektu je podpora žáků skrze školního psychologa a kariérového poradce, rozvoj pedagogů prostřednictvím DVPP v oblasti výuky čtenářské a matematické gramotnosti, cizích jazyků, ICT, podnikavosti, osobního rozvoje a inkluze.

Aktivity projektu:

  • Podpora žáků skrze školního kariérového poradce v rozsahu 10% pracovního úvazku na SŠ po dobu 24 měsíců.
  • Podpora žáků ohrožených školním neúspěchem prostřednictvím školního psychologa v rozsahu 50% pracovního úvazku na SŠ po dobu 12 měsíců.
  • Vzdělávání pedagogických pracovníků formou DVPP v rozsahu 24 hodin v oblasti výuky čtenářské gramotnosti (4 osoby), matematické gramotnosti (2 osoby), cizích jazyků (6 pedagogů), ICT (4 pedagogové), výchově k podnikavosti (1 osoba), osobního rozvoje (1 osoba) a inkluze (1 osoba).