Zvládat digitální dovednosti není dnes důležité jen pro pobavení, komunikaci a či ovládání informačních technologií, které nás obklopují v běžném životě. Již dávno pronikly snad do všech profesí lidské činnosti. Důležité je, aby se s nimi studenti seznamovali zábavnou formou.
Prvotní nedůvěra a obava z orientace v prostoru vystřídal úžas a nadšení z objevování nových světů pomocí 3D brýlí. Studentky 4. ročníku oboru sociální péče si mohly prožít pocity z virtuální reality. Budou tak vědět, jak imobilním klientům nabídnout procházku po okolí v parku, prohlídku vlastního bytu nebo procházku za pomoci Google mapy po místech, kde trávili dovolenou. Aranžéři si vytiskli pomocí 3D pera vánoční a velikonoční ozdoby nebo slušivé brýle. I studenti dalších oborů si vytiskli nejen velikonoční vajíčka, ale i obrazy podle vlastních návrhů. A například studenti gymnázia dokáží naprogramovat pomocí microbitu srdeční tep.
Foto Miroslav Dočkal