Ještě než bude plně dokončena virtuální procházka školou v sekci uchazeč těchto www stránek, přijměte pozvání na krátkou obrazovou exkurzi exteriérem a interiérem naší školy.
Důležité je pro studenta podnětné prostředí. Již při vstupu do areálu školy prochází naši gymnazisté kolem sochařské výzdoby, o kterou se postarali studenti kamenosochaři. Jedním z kamenných objektů je i pískovcové křeslo, které mohou využít k zamyšlení stejně jako vyučující předmětu fotografování MgA. Martin Findeis. Jeho ateliér je otevřen nejen studentům uměleckých oborů či výtvarně zaměřeného gymnázia, ale všem vážným zájemcům o problematiku fotografování.
Chodby školy zdobí četné projektové panely a nástěnky. Jednou z nejpečlivěji provedených a aktualizovaných je nástěnka Mgr. Evy Bernadové, která zde střídá rozličné množství témat, od matematických soutěží přes biologii až po kulturní akce. V současnosti je tématem její prezentace představování význačných vědeckých osobností na poli biologie.
Mnoho pozornosti, času a nemalých finančních prostředků bylo věnováno jazykovým učebnám. Jako první byla rekonstruována učebna anglického jazyka Mgr. Jany Neugebauerové. Zde je umístěna interaktivní tabule Smart Board s patřičným softwarovým vybavením pro výukku cizích jazyků.
V létě 2008 byla provedena generální rekonstrukce učebny německého jazyka Mgr. Bohdany Bencové. Kromě výmalby v příjemných barevných odstínech zde bylo položeno nové linoleum a zhotoven nový nábytek. Standardně je zde osazena tabule s emailovým povrchem a popisovači, aby nepřjemný prach vznikající při psaní křídou neobtěžoval studenty ani pedagoga.
Také třetí z jazykových učeben školy, kterou spravuje Ing. Květa Svitáková prochází postupnou rekonstrukcí a úpravami. První krokem bylo ozasení tabule s emailovým povrchem v srpnu 2009 a v průběhu podzimu zde bude provedena nová výmalba v příjemných barevných odstínech.
Nezříkáme se však ani klasických a léty prověřených výukových pomůcek. Příkladem může být učebna fyziky Ing. Jaroslava Peška, kde najdeme řadu dvoj i trojrozměrných objektů určených pro zpestření výkladu fyzikálních procesů, jevů a principů.
Naší snahou je i v současné nelehké ekonomické situaci, která rovněž postihuje oblast školství, tvořit pro studenty i pracovníky příjemné a kultivované prostředí. Je přece důležité, aby se na půdě školy cítili všichni příjemně.